سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ امام زمان (عج)
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محمد حسین[121]
 

مهدی جان ، دردم از این نیست که نمی بینمت دردم از این است که شاید ببینمت ولی نشناسمت

  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 27
کل بازدید : 248368
کل یادداشتها ها : 166

نوشته شده در تاریخ 93/5/5 ساعت 2:47 ص توسط محمد حسین


نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود
به گزارش وبلاگ امام زمان (عج): در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر سازمان بهزیستی کشور با همکاری بانک پاسارگاد در راستای جمع آوری فطریه و کفاره روزه داران اقدام به طراحی و ارائه نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید، جهت تسهیل در پرداخت کرده است.
در اطلاعیه سازمان بهزیستی در این خصوص آمده است: این نرم‌افزار توسط شرکت نوپاد (خدمات فناوری نوآور پاسارگاد)، از شرکت‌های گروه‌مالی پاسارگاد، بربستر #720* به سازمان بهزیستی کشور، ارائه شده‌ است که از این طریق تمامی وجوه دریافتی به حساب این سازمان واریز خواهد شد.

از این‌رو، روزه‌دارانی که از مبلغ فطریه خود آگاهی دارند، می‌توانند از طریق این برنامه مبلغ مشخص را وارد و پرداخت کنند؛ همچنین این نرم‌افزار قابلیت محاسبه فطریه بر اساس قوت غالب (نان یا برنج) و تعداد نفرات را دارد.

یادآوری می‌شود، نرم‌افزار پرداخت فطریه ویژه تلفن همراه یک منو را به پرداخت کفاره تخصیص داده است که کفاره‌ روزه‌های قضا شده عمدی یا غیرعمدی کاربران را محاسبه می‌کند.

روش استفاده:

با راه اندازی نرم افزار به صفحه‌ای مطابق تصویر زیر هدایت خواهید شد که در آنجا می‌توانید انتخاب کنید که قصد پرداخت فطریه یا کفاره را دارید.

نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود

با انتخاب فطریه به صفحه بعد مطابق تصویر زیر منتقل خواهید شد و در انجا می‌توانید فطریه را پرداخت کنید.

نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود

با انتخاب گزینه کفاره به صفحه‌ای دیگر مطابق تصویر زیر هدایت خواهید شد که در انجا می‌توانید به صورت آنلاین کفاره را پرداخت کنید.

 نرم‌افزاری برای پرداخت فطریه+دانلود







طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ