سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ امام زمان (عج)
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  محمد حسین[121]
 

مهدی جان ، دردم از این نیست که نمی بینمت دردم از این است که شاید ببینمت ولی نشناسمت

  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 37
کل بازدید : 248977
کل یادداشتها ها : 166

نوشته شده در تاریخ 93/1/25 ساعت 3:49 ع توسط محمد حسین


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز برای شما چند نرم افزار مذهبی برای رایانه و موبایل آماده کرده ام که در ادامه مطلب قرار داده شده.

 

نرم‌ افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن می­ توانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و … را گوش دهید.

نرم‌ افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن می­ توانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و … را در اختیار داشته باشید و آنها را به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود آنها، گوش دهید و لذت ببرید.فقط کافی است نرم‌افزار را باز کنید تا تمام کارها به صورت خودکار انجام شود. 


 

قابلیت های ویژه نرم افزار پخش انلاین نوا 

سرعت بالا 

در این نرم‌افزار دانلودری طراحی و نصب شده که شما با بیشترین سرعت می­توانید مداحی‌ها را به صورتstreaming   گوش دهید و برروی کامپیوتر خود بیاورید. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن اینترنت 256k ADSL   می­باشد که مداحی‌ها تقریبا بدون وقفه اجرا می­شوند 

 

جمع آوری مداحی‌های اینترنت 

این نرم‌افزار به گونه‌ای تعبیه شده که گروهی مجرب با شناخت فضای وب گلچینی از مداحی‌ها، سخنرانی‌ها و … را برای شما فراهم می­نمایند و شما تنها با باز کردن نرم‌افزار می­توانید تمام آنها را در کامپیوترتان داشته باشید. 

 

پخش ترتیبی 

یکی از ویژگیهای ممتاز نرم‌افزار پخش ترتیبی آن می‌باشد­. شما می­توانید هر مداحی را که خواستید تنها با یک کلیک به لیست پخش اضافه کنید و سپس نرم‌افزار به صورت خودکار شروع به پخش آنها با در نظر گرفتن پهنای باند مصرفی می­کند. نرم‌افزار به گونه‌ای هوشمندانه مداحی‌ها را دانلود می­کند که خللی در پهنای باند شما ایجاد نشود. 

 

مدیریت پهنای باند 

این نرم‌افزار از قابلیت Multi Threading   استفاده می­کند. یعنی شما می­توانید همزمان که یک مداحی را دانلود می­کنید مداحی‌های دیگر را نیز به صورت موازی دانلود نمایید. سیستم هوشمندی که در این نرم‌افزار قرار داده شده به گونه‌ای عمل می­کند که بر روی عملکرد کامپیوتر شما تأثیر فراوانی نگذارد و یا پهنای باند شما را مختل نکند. 

 

دسته بندی و ذخیره سازی 

شما می­توانید هر مداحی و یا سخنرانی را که خواستید، در دسته­هایی که خودتان ساخته‌اید قرار دهید و سپس آنها را گوش دهید، مانند bookmark   کردن. همچنین هر مداحی را بعد از دانلود کامل آن می­توانید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. 

 

جداسازی و فیلترکردن مداحی‌ها 

در این نرم‌افزار شما می­توانید مداحی‌ها را بر اساس مشخصات آنها برای مثال مناسبتها، نام مداح، نوع مداحی و… فیلتر و جداسازی کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مداحی یا سخنرانی را بر اساس فایل‌های آرشیو شده، جدیدترین مداحی‌های اینترنت و یا گروهبندی‌های شخصی‌تان، مشاهده کنید.



نرم افزار قرآن کریم نسخه آندروید iQuran Pro v2.2 با 15 زبان و 6 قاری را می توانید اینجا دانلود کنید.

 قران مجید با صدای 6 قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به 15 زبان دنیا از جمله زبان های: انگلیسی,ترکی,ژاپنی,لهستانی,فرانسه,اسپانیایی و.... را می توانید بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.


 

این نرم افزار دارای جستجوی بسیار پیشرفته هم هست که به راحتی با وارد کردن قسمتی از یک آیه؛ سوره و صفحه آن را نشان می دهد. همچنین نرم افزار دارای چند خط عربی و قابلیت تعویض تم به همراه امکانات دیگر است.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.


نرم افزار ذکر که به نوعی قرآن رومیزی کامپیوتر شما محسوب می شود نرم افزاری است که کاملا بر پایه ی قرآن طراحی شده و در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است.

 

 نرم افزار Zekr     در بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه ی افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد.

 

این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته و بسیاری از مشکلات و باگ های آن در این ورژن برطرف شده است.
 

 قابلیت های کلیدی نرم افزار Zekr    :

 

- امکان نشانه گذاری و تغییر رنگ منو ها

 

- امکان تلاوت قرآن در هر دو صورت آفلاین و آنلاین

 

- امکان جست وجوی پیشرفته در آیات و ذکرها

 

- امکان زوم کردن بر روی متن قرآن و آیه به صورت جداگانه یا هر دو

 

- بهبود و پیشرفت هارمونیک آیکون ها

 

- پشتیبانی از 24 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

 

- تغییر سایز آیکون های برنامه از 13 پیکسل به 16 پیکسل

 

- تغییر نکردن سایز فونت نام سوره با تغییر سایز فونت

- تلاوت قرآن با صوتی بسیار دلنشین

- توانایی تفسیر و ترجمه ی قرآن

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

حجم فایل: 8.12 مگابایت


برای اجرا نیاز به نصب نرم افزار Java-runtime-6.3-Windowns دارید 
















طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ